Referenties

Onze klanten aan het woord

We vertellen je graag hoe klanten onze samenwerking ervaren en wat we waarmaken. Maar dat kunnen ze zelf nog veel beter. Heb je na het lezen van hun ervaring nog vragen? Bel ons dan voor een referentiecheck. Hiermee kun je een klant zelf vragen naar de samenwerking met Ambrero en het resultaat van hun software.

Ik vind het heel prettig samenwerken met het getalenteerde, multidisciplinair team van Ambrero professionals. Er wordt slim en kritisch met je meegedacht en ook tegengas gegeven waar nodig. Allemaal vanuit het perspectief om een goed en intuïtief werkende software oplossing voor de gebruiker te maken.

We werken in sprints van 2 weken met vaste overlegmomenten en ik ben regelmatig verbaasd over die output die tijdens een sprint gerealiseerd wordt. Die komt enerzijds door de ervaring van het team en anderzijds door het basis framework dat gebruikt wordt, waardoor veel functionaliteit al aanwezig is of snel kan worden gerealiseerd.

Verder ben ik ook erg tevreden over de transparantie waarmee sprintplanningen worden gemaakt en over hoe we samen het budget bewaken. Al met al genoeg reden om Ambrero als strategisch partner voor business software aan te raden!

Hendrik-Jan Peper, Productmanager en Owner van Bsquare interim management

Ambrero denkt mee met mij als ontwikkelaar maar ook vanuit de gebruiker. Hiervoor verdiepen zij zich in de materie en de branche.

Dit maakt ze een goede sparringpartner en het zorgt voor onverwachte oplossingen die het perfecte resultaat geven. De beste keuze voor software op maat!

Bekijk de case
Paul Hehenkamp, consultant 4Supplychain

Ambrero heeft ons als organisatie overduidelijk een Beter leven bezorgd, need I say more?

Case Stichting beter leven
Susanne Maassen, manager bij Stichting Beter Leven keurmerk

Het lijkt zo simpel ‘afspraken inboeken’ maar in bestaande software vonden we niet de gebruikersgemak waar we naar op zoek waren. Dus kozen we ervoor om een reserveringssysteem voor onze werkplaatsen te laten ontwikkelen door Ambrero.

De vraag vanuit HKU was last minute maar in slechts zeven weken stond er een oplossing die enthousiast is ontvangen. Al in vier weken hebben 25% van onze studenten massaal werkplaatsen geboekt via het nieuwe systeem. Met minder dan 10 vragen voor de support afdeling. Het geeft ons inzicht; wie komen er en wat gaan ze doen. En het bespaart de studenten tijd.

Case HKU ‘Online reserveringssysteem’
Teije ter Maat, projectleider bij Hogeschool van Kunsten in Utrecht

Very professional, attentive, knowledgeable team – they take a personal interest in your request and ensure that at no moment you don’t have a Team supporting your requests.

It’s been an absolute joy working with Ambrero during this project and we look forward to a long-term partnership.

CASE MMD-AOC monitors
Daniel Guerra – Deputy Operations Manager/Orderdesk MMD-AOC Monitors

Zorgverzekeraars Nederland (ZN) zocht een ervaren partij om de ambitie, het verbeteren van de kwaliteit van ouderen- en gehandicaptenzorg, waar te maken.

Tijdens het selectietraject had ik enige twijfel over Ambrero. Het te bouwen systeem moest een schakel worden in de informatievoorziening van de grote, conventionele, zorgkantoren en Ambrero is een informele club. Maar uit hun presentatie bleek dat zij het beste hadden meegedacht met het vraagstuk van ZN. Ook lieten zij met een eerste ontwerp hun UX kwaliteiten en vindingrijk zien. Zij waren de partij voor deze klus.

Inmiddels heeft ZN, samen met Ambrero Software, een essentiële stap genomen in het verhogen van de kwaliteit. Er staat een landelijk data dashboard dat gebruikt wordt door alle zorgkantoren in Nederland. En dat geeft helder inzicht in de huidige kwaliteit evenals sturing op de gewenste zorgkwaliteit.

case Zorgverzekeraars Nederland
Rien Gouweloos Principal Consultant bij Atos

Ik ben erg tevreden over de pro-actieve en transparante aanpak van Ambrero in het ontwikkeltraject van onze eigen reserveringsapp. Voorafgaand aan onze samenwerking was de structuur duidelijk:

  • Wanneer starten we?
  • Wanneer is het af?
  • Welke gesprekken hebben we tussendoor?
  • Wie is daarbij aanwezig?

Ook werden acties na onze meetings dezelfde dag nog gedeeld en er werd door de projectleider gestuurd op het tijdig afronden ervan, ook bij taken aan onze kant. We konden snel schakelen door de directe communicatie met het ontwikkelteam. En wat ook erg fijn was: alle deadlines zijn gehaald en alle afspraken zijn nagekomen.

Judith Kroon, Hoofd Bedrijfsvoering bij De Gerrit Rietveld Academie

Wij hebben fijn samengewerkt met Ambrero aan de ontwikkeling van de ‘Digitale Ondersteuning Risicobeheersing’ applicatie. Er wordt goed meegedacht (soms iets te goed :-)), het team levert op wat we samen hebben afgesproken en is prettig in de omgang.

Ambrero heeft enorm veel kennis van software ontwikkeling en werkt met up-to-date tools. Ik beveel deze partij en de applicatie van harte aan.

Case brandweer Amsterdam-Amstelland
Tjeerd de Bruin, Hoofd ICT Brandweer Amsterdam-Amstelland

Dit managementsysteem stelt Rollebol in staat om echt vooruit te lopen. Er is nu meer tijd om extra kwaliteit te leveren. Als je écht onderscheidend wilt zijn dan moet je dat van binnenuit de organisatie doen. Dat betekent dat je processen ook als zodanig moet inrichten met software die dit mogelijk maakt.

Ambrero heeft onze wensen perfect vertaald naar een oplossing. Ze begrijpen goed wat het systeem moet doen voor onze klanten en de mensen die met beide benen in het operationeel proces staan. Dat inlevingsvermogen heeft voor ons echt het verschil gemaakt.

De oplossing voor Rollebol Kindercentra
Raymond Berghuijs, directeur- eigenaar Rollebol Kindercentra

Iedereen kent de traditionele en geldverslindende IT projecten binnen de overheid die lang duren en vaak niet tot resultaat komen.

Het geeft enorme voldoening om samen met Ambrero te werken aan een project dat op sociaal en maatschappelijk vlak het verschil maakt. En dat met beperkte middelen en binnen een tijdsbestek van 12 maanden!

Digitaal platform ‘Schuldenwijzer’
Merijn Windemuller, directeur Stichting Netwerk Gerechtsdeurwaarders

Het team van Ambrero duikt diep in de materie en doorziet in zeer korte tijd de processen binnen HKU.

Ze denken met ons mee en zijn een goede sparringpartner. Daarnaast dwingen ze ons tot nadenken en keuzes maken door veel vragen te stellen.

Case HKU ‘uitleen-app voor studenten’
Teije ter Maat, projectleider bij Hogeschool van Kunsten in Utrecht
Nu zijn we nieuwsgierig naar jou. Waar wil jij heen?
Deel je plannen met ons

Direct antwoord op je vraag?

085 019 7283

100% van onze klanten beveelt ons
aan bij andere organisaties Bron: Feedback Company

Bereik ons nu!

Ambrero heeft ons als organisatie overduidelijk
een Beter leven bezorgd, need I say more?

Susanne Maassen, manager bij Stichting Beter Leven
keurmerk na de implementatie van hun klantenportaal

© 2005 - 2021     Ambrero Software BV • Algemene voorwaardenPrivacyverklaring
Klantwaardering