Applicatiebeheer bij Ambrero

Technisch applicatiebeheer en Service Level Agreement

Het is wel zo prettig als de maatwerk applicatie die je hebt laten ontwikkelen soepel blijft draaien. En dat je altijd ergens terecht kunt met je vragen. Door je software na oplevering door ons te laten beheren, kies je voor gemak en zekerheid.

We houden je applicatie en de infrastructuur scherp in de gaten en grijpen in als er iets mis dreigt te gaan. Bij vragen schakel je met het ontwikkelteam, zodat je altijd iemand aan de lijn krijgt met kennis van zaken. Kortom; je kunt bij ons terecht voor de doorontwikkeling van je applicatie, technisch beheer, hosting en support. Wel zo efficiënt.

Applicatiebeheer door Ambrero

  • Icoon ondersteuning Gegarandeerde ondersteuning
  • Icoon toekomstbestendigheid Borging van toekomstbestendigheid
  • Icoon veiligheid Controle op kwaliteit en veiligheid
Ja, ik kies voor zekerheid & gemak

Technisch applicatiebeheer, onderhoud en support

Technisch applicatiebeheer

Onze software is het fundament van de bedrijfsvoering van onze klanten. Als de applicatie “onbeschikbaar” wordt stoppen bedrijfsprocessen of wordt er noodgedwongen terug gegrepen naar oude werkwijzen. Dit resulteert in inefficiëntie, afname van omzet, imagoschade of verloren informatie. Het is dus van belang de beschikbaarheid en continuïteit van de applicaties te garanderen.

Veiligheid voorop met structurele controle

Bij applicatiebeheer is veiligheid van informatie van essentieel belang. Daarnaast is het ook fijn als de prestaties goed blijven. We bieden je daarom de mogelijk om je applicatie ieder kwartaal te controleren op veiligheid, toekomstbestendigheid en prestaties. De uitkomst van ons onderzoek vertalen we naar een begrijpelijk rapport met eventuele adviezen voor verbeteringen. Zo blijft je applicatie helemaal van nu en kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.

Ook als het niet van ons komt…

Ook voor het overnemen van beheer en onderhoud op een bestaande maatwerk-applicatie ben je bij Ambrero aan het juiste adres. Wij onderwerpen je applicatie aan een audit en komen met een voorstel voor onderhoud, inclusief een plan om je applicatie te verbeteren indien dit noodzakelijk is.

Gemak en zekerheid: regel het met een Service Level Agreement

Illustratie SLA-pakket

We hebben enkele Service Level Agreement pakketten samengesteld voor ondersteuning en garantie op het optimaal functioneren van de applicatie. Deze SLA pakketten bestaan uit beheerdiensten, onderhoudswerkzaamheden en functionele en technische ondersteuning. Op basis van de risico’s maken we afspraken over responstijden, update-beleid en supportwerkzaamheden.

Onze servicepakketten bieden de continuïteit die vereist is voor bedrijfskritische applicaties:

  • Gegarandeerde responstijden
  • Verzekering tegen onvoorziene kosten
  • Support door ontwikkelaars
  • Borging van kennis
  • Toekomstbestendigheid door updates
  • Volledige transparantie in de te verwachten dienstverlening
  • Controle op kwaliteit en veiligheid

De Service Level Agreement pakketten variëren in de mate waarop risico’s worden afgedekt. De positie van de applicatie binnen de dienstverlening van de organisatie bepaalt welk servicepakket is vereist.

Geïnteresseerd in technisch applicatiebeheer?
Of wil je informatie over onze Service Level Agreement pakketten?

Bel ons direct op

085 019 7544

Bedankt!

Leuk dat je een goed gesprek wilt over innovatie voor jouw business! We nemen snel contact op met je.

Terwijl je wacht, lees ons laatste blog over digitalisering, software op maat of UX.

Lezen

Bedankt!

Leuk dat je ons vraagt om advies over jouw innovatie-vraagstuk! We nemen snel contact op met je.

Heb je nog een momentje, bekijk dan welke organisatie je voor zijn gegaan. Laat je inspireren door onze cases.

Onze cases