Kennis

24okt2019

Innovatieve webapplicaties; hoe UX kan bijdragen

De user experience (UX) krijgt tijdens de ontwikkeling van innovatieve webapplicaties meer en meer aandacht. Wat houdt een goede gebruikerservaring eigenlijk in? Wat komt er bij kijken om dat te realiseren? Dit blog geeft antwoord op de vraag; Hoe draagt UX bij aan de ontwikkeling van innovatieve webapplicaties? En wat betekent dat voor jou. Tegenwoordig […]

Lees artikel
13sep2019

Vijftien jaar ondernemersschap; wat hebben we geleerd?

Wat doe je als je jezelf als mens, of als ondernemer, wilt verbeteren? Dan kijk je zo nu en dan eens nadrukkelijk in de spiegel. Met vijftien jaar ondernemerschap op de teller waren Bart en Jelle wel bereid zichzelf te onderwerpen aan een potje zelfreflectie. Dat leverde tot verrassing van de heren zelf onverwachte inzichten […]

Lees artikel
Geef je software eens een onderhoudsbeurt
21aug2019

Geef je software eens een onderhoudsbeurt

Bij een onderhouds- of servicebeurt denken we vrijwel allemaal meteen aan onze auto of de ketel op zolder. Dat we daarvoor moeten betalen, vinden we de normaalste zaak van de wereld. De link met software wordt echter zelden gelegd. En dat terwijl de schade van een digitale vastloper of anderszins haperende software al snel veel […]

Lees artikel
5 essentiële vragen om je dienstverlening mee te verbeteren
16jul2019

5 essentiële vragen om je dienstverlening mee te verbeteren

Je wilt er zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn, maar toch is het een van de pijlers voor het succes van je organisatie: service en support. Met de toename aan opties wordt klantloyaliteit steeds vluchtiger, maar het is goedkoper om bestaande klanten te behouden dan om nieuwe klanten te werven. Daarmee is een goede […]

Lees artikel
03jul2019

Hoe SBLk de keuze voor een softwareleverancier maakte

Het nieuwe portaal dat Ambrero voor Stichting Beter Leven keurmerk ontwikkelde, is door de markt zeer positief ontvangen. Daarbij is meteen de kwaliteit van de data verbeterd. Het ‘sterrenvlees’ van de Dierenbescherming is bijna niet meer uit de supermarkten weg te denken. Stichting Beter Leven keurmerk (SBLk) is namens de Dierenbescherming belast met de borging […]

Lees artikel
VerSaaSen; waar wacht je nog op?
05jun2019

VerSaaSen; waar wacht je nog op?

We hebben er weer een buzzword bij: verSaaSen. Zoals wel vaker klinkt het spannender dan dat het is. VerSaaSen is namelijk niets anders dan applicaties naar de cloud brengen. In deze blog-post vertellen we waarom ook jij wil meegaan in deze trend. Een veelvoorkomende aanleiding om je applicatie te vervangen, is de constatering dat de […]

Lees artikel
22mei2019

Efficiënt werken; stop onnodig mailverkeer op de werkvloer

Weet je het nog, toen internet en e-mail werden geïntroduceerd en helemaal hip en happening waren? Je hield vol spanning je mailbox in de gaten want digitale post: wow! Bijna 25 jaar later is de spanning er nog steeds, maar van een heel andere orde. Hoe kom je door die brei heen? Onderzoek toont keer […]

Lees artikel
Say Yes to NoSQL en versnel je applicatie
08mei2019

Say Yes to NoSQL en versnel je applicatie

Iedereen kent inmiddels wel de kracht van data: performance kunnen meten, trends ontdekken, voorspellingen kunnen doen. Allemaal zeer waardevol. In dit blog bespreken we een essentiële tool om dit soort analyses snel uit te voeren: NoSQL (spreek uit: nosiekwol). Wat is het en wat levert het je op? Zoals je waarschijnlijk wel weet, zit achter […]

Lees artikel
24apr2019

De route naar maatwerk software: bestemming bereikt

Wanneer kies je voor maatwerk software? Hoe kies je de juiste software ontwikkelaar? Hoe bereid je je voor op het laten ontwikkelen van software? Wat kost maatwerk software? Antwoorden op deze en andere vragen vind je in de whitepaper ‘De route naar maatwerk software’ ‘Binnenkort komt alle IT uit de kraan.’ Nope. ‘Maatwerk software is […]

Lees artikel
09apr2019

Forward Friday; innovatie van onze hosting

In het eerste kwartaal van 2018 zijn we gestart met Forward Friday, een initiatief om innovatie en ontwikkeling van vakmanschap te stimuleren. Eens in de twee weken op vrijdagmiddag werken we samen aan coole interne projecten en procesverbetering. Voor onze klanten betekent dit, in veel gevallen, een verbetering in dienstverlening. Zoals met ons onderzoek naar […]

Lees artikel