Hoe HKU inspeelt op veranderingen in het hoger onderwijs

Al 116 keer aangevraagd

Het uitbreken van het coronavirus vraagt veel aanpassingsvermogen. Zo ook van leerlingen, vakdocenten en bestuurders van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU). Want met een reductie van 75% in capaciteit van de studentenwerkplaatsen hebben ze een probleem. Hoe speelt HKU in op de veranderende omstandigheden en met welk resultaat? Lees het in onze casestudy.

Vraag nu gratis aan

Reserveringsap; anticiperen op het nieuwe normaal

In 7 stappen laten we zien hoe HKU innoveert en wat de toepassing is binnen jouw organisatie. Na het lezen van deze casestudy weet je onder andere:

1 Welk probleem wil Hogeschool van Kunsten Utrecht oplossen

2 Waarom HKU kiest voor het laten ontwikkelen van een reserveringsapp

3 Welke resultaten ze hiermee behalen

Wat mij betreft gebruiken alle hogescholen onze online reserveringsapp maar dat is natuurlijk aan hen!

Teije ter Maat,
projectleider HKU
Ambrero casestudy

Reserveringsapp voor HKU; anticiperen op het nieuwe normaal

Inventarisatie workshop bij Ambrero

Vond je dit interessant? Ontdek meer!

In ons blog hebben we allerlei interessante artikelen over software innovatie, development, design en Ambrero. Check ook deze artikelen:

Naar alle kennis artikelen
Software ontwikkeling Development

Software ontwikkeling voorop lopen in de markt

Wil je snel vooruit met je organisatie? Innoveren met software ontwikkeling is de manier om dit te realiseren. Maar eigen software laten maken brengt ook onzekerheid en lastige keuzes met zich mee. Hoe lang duurt het en wat krijg je uiteindelijk?

Meer info

Direct antwoord op je vraag?

085 019 7283

100% van onze klanten beveelt ons
aan bij andere organisaties Bron: Feedback Company

Bereik ons nu!

Ambrero heeft ons als organisatie overduidelijk
een Beter leven bezorgd, need I say more?

Susanne Maassen, manager bij Stichting Beter Leven
keurmerk na de implementatie van hun klantenportaal

© 2005 - 2021     Ambrero Software BV • Algemene voorwaardenPrivacyverklaring
Klantwaardering