Wanneer kies je voor een klantportaal ; 7 inzichten
Al 52 keer aangevraagdDe populariteit van het B2B klantportaal neemt toe. De steeds verdere digitalisering van bedrijfsprocessen dragen hieraan bij. Evenals de krappe arbeidsmarkt en toenemende concurrentie in de B2B markt. Voor onze casestudy over klantportalen interviewden we 5 ondernemers over hun keuze voor een online portal en wat het ze oplevert.
Zet klantbehoud op jouw agenda
Via de best practices lees je hoe je klanttevredenheid gaat verhogen met een B2B portal. En hoe je tijd bespaart. Ook ben je voorbereid op een eigen portal, dankzij de lessons learned van geïnterviewden. Alvast een voorproefje van de inhoud:
1 Welke trends maken een portal essentieel
2 Welke problemen in je bedrijf los je ermee op
3 Hoe krijg je jouw klanten enthousiast
De ontwikkeling van het klantportaal is voor Stichting Beter Leven keurmerk een zeer geslaagd project. Ambrero met veel kennis en aandacht een gebruikersvriendelijk portaal gebouwd waarmee we de kwaliteit van onze dienstverlening hebben verhoogd. En waar klanten 24/7 aanvragen kunnen indienen voor ons keurmerk. Het portaal leverde ons zelfs een Computable Award nominatie op voor digitale innovatie.
Frank Wijte,
projectmanager bij Stichting Beter Leven keurmerk, werkte mee aan deze casestudy.
Vond je dit interessant? Ontdek meer!
In ons blog hebben we allerlei interessante artikelen over software innovatie, development, design en Ambrero. Check ook deze artikelen:
Direct antwoord op je vraag?
085 019 7283
Onze klanten beoordelen
ons met een 8,9
Bron: Feedback Company
Bereik ons nu!
Ambrero heeft ons als organisatie overduidelijk
een Beter leven bezorgd, need I say more?
Susanne Maassen, manager bij Stichting Beter Leven
keurmerk na de implementatie van hun klantenportaal