Wanneer kies je voor een klantportaal ; 7 inzichten

Al 38 keer aangevraagd

De populariteit van het B2B klantportaal neemt toe. De steeds verdere digitalisering van bedrijfsprocessen dragen hieraan bij. Evenals de krappe arbeidsmarkt en toenemende concurrentie in de B2B markt. Voor onze casestudy over klantportalen interviewden we 5 ondernemers die over hun keuze voor een online portal en wat het ze oplevert.

Vraag kosteloos aan

Zet een uitstekende klantervaring op de agenda

Aan de hand van zeven onderwerpen lees je alles wat je moet weten over een B2B portal. En ben je voorbereid dankzij de geleerde lessen van de ondernemers die je voor gingen. Alvast een voorproefje van de inhoud:

1 Welke trends maken een portal essentieel

2 Welke problemen in je bedrijf los je ermee op

3 Hoe krijg je jouw klanten enthousiast

De ontwikkeling van het klantportaal is voor Stichting Beter Leven keurmerk een zeer geslaagd project. Ambrero met veel kennis en aandacht een gebruikersvriendelijk portaal gebouwd waarmee we de kwaliteit van onze dienstverlening hebben verhoogd. En waar klanten 24/7 aanvragen kunnen indienen voor ons keurmerk. Het portaal leverde ons zelfs een Computable Award nominatie op voor digitale innovatie.

Frank Wijte,
projectmanager bij Stichting Beter Leven keurmerk, werkte mee aan deze casestudy.
Ambrero casestudy

Wanneer kies je voor een klantportaal; 7 inzichten

Aanvraagformulier Casestudy klantportalen

Vond je dit interessant? Ontdek meer!

In ons blog hebben we allerlei interessante artikelen over software innovatie, development, design en Ambrero. Check ook deze artikelen:

Naar alle kennis artikelen
Waarde creëren door bedrijfsprocessen te digitaliseren Innovatiestrategie

Waarde creëren door bedrijfsprocessen te digitaliseren

Hoe voldoe je aan de hoge verwachtingen van je klant? Hoe zorg je ervoor dat je de hoogste kwaliteit kunt blijven bieden terwijl de werkdruk toeneemt? Digitalisering alleen is niet genoeg: met Ambrero verbeter je bedrijfsprocessen en ondersteun je deze met toekomstbestendige software.

Meer info

Direct antwoord op je vraag?

085 019 7283

100% van onze klanten beveelt ons
aan bij andere organisaties Bron: Feedback Company

Bereik ons nu!

Ambrero heeft ons als organisatie overduidelijk
een Beter leven bezorgd, need I say more?

Susanne Maassen, manager bij Stichting Beter Leven
keurmerk na de implementatie van hun klantenportaal

© 2005 - 2022     Ambrero Software BV • Algemene voorwaardenPrivacyverklaring
Klantwaardering