Jouw shortcut naar succesvolle customer selfservice
Best practices voor het ontwikkelen van een customer portal
Vraag deze populaire whitepaper gratis aan

Dit ontdek je in deze whitepaper

Wat de noodzaak is

Welk resultaat het oplevert

Hoe je klanten meekrijgt
De ontwikkeling van het klantportaal is voor Stichting Beter Leven keurmerk een zeer geslaagd project. Ambrero met veel kennis en aandacht een gebruikersvriendelijk portaal gebouwd waarmee we de kwaliteit van onze dienstverlening hebben verhoogd. En waar klanten 24/7 aanvragen kunnen indienen voor ons keurmerk. Wat we hebben geleerd in dit proces lees je in deze uitbreide casestudy over customer portals. Echt een aanrader!
Frank Wijte, projectmanager bij Stichting Beter Leven keurmerk werkte mee aan deze casestudy.
Ook een succesvolle customer service?
In deze whitepaper vind je de best practices voor de ontwikkeling van je eigen customer portal. En als bonus, de lessons learned van vijf organisaties die je voor gingen. Vraag nu gratis aan!