Jouw shortcut naar succesvolle customer selfservice

Best practices voor het ontwikkelen van een customer portal

Vraag deze populaire whitepaper gratis aan

Ambrero whitepaper; Best practices voor jouw eigen customer portal
Al 312× aangevraagd!

Dit ontdek je in deze whitepaper

Dit ga je leren in deze Ambrero whitepaper

Wat de noodzaak is

Dit ga je leren in deze Ambrero whitepaper

Welk resultaat het oplevert

Dit ga je leren in deze Ambrero whitepaper

Hoe je klanten meekrijgt

De ontwikkeling van het klantportaal is voor Stichting Beter Leven keurmerk een zeer geslaagd project. Ambrero met veel kennis en aandacht een gebruikersvriendelijk portaal gebouwd waarmee we de kwaliteit van onze dienstverlening hebben verhoogd. En waar klanten 24/7 aanvragen kunnen indienen voor ons keurmerk. Wat we hebben geleerd in dit proces lees je in deze uitbreide casestudy over customer portals. Echt een aanrader!

Frank Wijte, projectmanager bij Stichting Beter Leven keurmerk werkte mee aan deze casestudy.

Ook een succesvolle customer service?

In deze whitepaper vind je de best practices voor de ontwikkeling van je eigen customer portal. En als bonus, de lessons learned van vijf organisaties die je voor gingen. Vraag nu gratis aan!

© 2005 - 2022     Ambrero Software BV • Algemene voorwaardenPrivacyverklaring
Klantwaardering