Zo werk je 100% klantgericht in de kinderopvang

En hou je meer tijd over voor het verzorgen van de kinderen

Vraag deze populaire casestudy gratis aan

Ambrero casestudy; 100% klantgericht in de kinderopvang
Al 116× aangevraagd!

Dit ontdek je in deze casestudy

Dit ontdek je in deze Ambrero casestudy

Wat doet het systeem voor je team

Dit ontdek je in deze Ambrero casestudy

Welk levert het je op

Dit ontdek je in deze Ambrero casestudy

Wat het betekent voor de kinderen

Als je echt onderscheidend wilt zijn, toegevoegde waarde wilt leveren dan moet je dat van binnenuit een organisatie doen. Dat betekent dat je processen, het team en de ondersteunende middelen ook als zodanig moet inrichten.

Raymond Berghuijs, directeur-eigenaar van Rollebol Kindercentra werkte mee aan deze casestudy.

Ook efficiënt en klantgericht werken?

In deze casestudy vind je de best practices voor de ontwikkeling van je eigen webapplicatie. En als bonus, tips van ervaringsdeskundige Raymond Berghuijs van Rollebol Kindercentra. Vraag nu gratis aan!

© 2005 - 2022     Ambrero Software BV • Algemene voorwaardenPrivacyverklaring
Klantwaardering